1
თქვენ არაფერი გინახავთ

თქვენ შეგიძლიათ დაიწყოთ არჩევა პროდუქტების კატალოგიდან ან გამოიყენოთ ძებნა, თუ რაიმე კონკრეტულს ეძებთ.

სურვილების სია ცარიელია

დაამატეთ პროდუქტები თქვენს რჩეულებში კატალოგში და პროდუქტის ბარათზე გულზე დაწკაპუნებით.

შეკვეთების სია ცარიელია

თქვენ ჯერ არ გაგიკეთებიათ შესყიდვა.

განრიგი

სამუშაო განრიგი

სამუშაო საათები ყოველდღე 10:00-21:00
მენიუ
ენა
en
პროდუქტების კატალოგი
შეკვეთების სია ცარიელია

თქვენ ჯერ არ გაგიკეთებიათ შესყიდვა.

შეკვეთების სია ცარიელია

თქვენ ჯერ არ გაგიკეთებიათ შესყიდვა.

სურვილების სია ცარიელია

დაამატეთ პროდუქტები თქვენს რჩეულებში კატალოგში და პროდუქტის ბარათზე გულზე დაწკაპუნებით.

თქვენ არაფერი გინახავთ

თქვენ შეგიძლიათ დაიწყოთ არჩევა პროდუქტების კატალოგიდან ან გამოიყენოთ ძებნა, თუ რაიმე კონკრეტულს ეძებთ.

გარანტია

  • საგარანტიო პერიოდი არსებულ მოწყობილობებზე არის 12 თვემდე
  • გარანტიის ვადა მითითებულია თითოეულ მოწყობილობაზე რომელიც განთავსებულია ჩვენს ვებგვერდზე და დამოკიდებულია მოწყობილობის მდგომარეობაზე.

მოწყობილობის მდგომარეობასაგარანტიო პერიოდი
ახალივით (A+)12 თვე
იდეალური (A)12 თვე
კარგი (B)12 თვე
მისაღები (C)6 თვე

რა უნდა გააკეთოთ, თუ მოწყობილობაში ხარვეზს აღმოაჩენთ?​

  • დაგვირეკეთ და გვიკარნახეთ შეკვეთის ნომერი ან ტელეფონის ნომერი, რომელზედაც გაფორმდა შეკვეთა.
  • ჩვენ დავაფიქსირებთ მოთხოვნას და გაგაგზავნით სერვის ცენტრში.


საგარანტიო გამონაკლისები


1. გარანტია არ ვრცელდება დეფექტებზე, რომლებიც გამოწვეულია პროდუქტის გამოყენებისას, რომელიც არ შეესაბამება საოპერაციო ინსტრუქციას.

2. გარანტია არ ვრცელდება დეფექტებზე ან სავარაუდო დეფექტებზე, რომლებიც გამოწვეულია პროდუქტის ერთად ან რაიმე პროდუქტთან დაკავშირებით, აქსესუარებთან, რომლებიც არ არის წარმოებული ან მოწოდებული მწარმოებლის მიერ, ან პროდუქტის სხვა მიზნებისთვის გამოყენებით.

3. გარანტია არ ვრცელდება მომხმარებლის ან მესამე პირების ფორსმაჟორით, უბედური შემთხვევებით, განზრახ ან გაუფრთხილებლობითი ქმედებებით (უმოქმედობით) გამოწვეულ დეფექტზე.

4. პარამეტრების დაყენება, რომლის პროცედურა აღწერილია მომხმარებლის სახელმძღვანელოში, არ ვრცელდება საგარანტიო სერვისით. პარამეტრების დაყენება ხდება მფლობელის ხარჯებით.

5. Breezy-ს არ ეკისრება გარანტიის ვალდებულება შემდეგ შემთხვევებში:

— თუ პროდუქცია (აქსესუარები, პროდუქციის კომპონენტები) გაიხსნა (ლუქები გატეხილია), შეცვლილია ან შეკეთდა ავტორიზებული სერვის ცენტრის გარდა სხვა პირის მიერ, თუ იგი შეკეთდა არაავტორიზებული სათადარიგო ნაწილების გამოყენებით;

- თუ სერიული ნომერი, წარმოების თარიღი, მოდელის დასახელება პროდუქტის კორპუსზე ამოღებულია, წაშლილია, დაზიანებულია, შეცვლილია ან გაუგებარია რაიმე ფორმით;

- თუ პირადი (საყოფაცხოვრებო, საოჯახო) საჭიროებისთვის განკუთვნილი პროდუქტები გამოყენებულია საქმიანი საქმიანობისთვის, ასევე სხვა მიზნებისთვის, რომლებიც არ შეესაბამება მათ დანიშნულებას;

- საოპერაციო ინსტრუქციებში მითითებული პროდუქციის დაყენება (ინსტალირება) ექსპლუატაციის წესებისა და პირობების დარღვევით.

6. საგარანტიო ვალდებულებები არ ვრცელდება პროდუქციის შემდეგ დეფექტებზე:

- მექანიკური დაზიანება, რომელიც წარმოიშვა პროდუქციის მომხმარებლისთვის გადაცემის შემდეგ, მათ შორის, კერძოდ, დეფექტები, რომლებიც გამოწვეულია ბასრი საგნებით, გადაღუნვით, შეკუმშვით, დაცემით და ა.შ.;

- ელექტროენერგიის, ტელეკომუნიკაციების, საკაბელო ქსელების, რადიოსიგნალის სიმძლავრის პარამეტრების სტანდარტების შეუსრულებლობის შედეგად გამოწვეული ზიანი, მათ შორის, რელიეფის მახასიათებლებისა და სხვა მსგავსი გარე ფაქტორების გამო, სხვა შეუსაბამო ან გაუმართავი გარე მოწყობილობების პროდუქტთან შეერთებით;

- ტენიანობის, ექსტრემალური ტემპერატურის ან გარემო პირობების (ან ასეთი პირობების მკვეთრი ცვლილების შემთხვევაში), კოროზიის, დაჟანგვის შედეგად გამოწვეული დაზიანება;

- საკვების ან სითხის შეღწევა; ქიმიკატების, ცხოველების, მწერების და მათი ნარჩენების პროდუქტების ზემოქმედებით გამოწვეული ზიანი

- თუ დეფექტი (დეფიციტი) წარმოიშვა პროდუქტის გამოყენებისას ბუნებრივი ცვეთის შედეგად. ამ შემთხვევაში ბუნებრივი ცვეთა ნიშნავს პროდუქტის გამოყენების შედეგებს, რამაც გამოიწვია მისი ტექნიკური მდგომარეობის გაუარესება, წარმოებაში გამოყენებული მასალების ფიზიკური თვისებების ცვლილება, აგრეთვე პროდუქტის გარეგნობის ცვლილება ხანგრძლივი დროის გამო. - ამ პროდუქტის ვადიანი გამოყენება

- თუ დაზიანება გამოწვეულია არასტანდარტული (არაორიგინალი) და (ან) დაბალი ხარისხის (დაზიანებული) აქსესუარების, სათადარიგო ნაწილების, სხვადასხვა ტიპის მეხსიერების ბარათებს საშუალებების გამოყენებით.

7. თანდართულ დოკუმენტაციაში აღწერილი პროდუქციის დაყენება და მონტაჟი (აწყობა, შეერთება და ა.შ.) შეიძლება განხორციელდეს როგორც მომხმარებლის, ასევე შესაბამისი პროფილის და გამყიდველი კომპანიების ავტორიზებული სერვის ცენტრების სპეციალისტების მიერ (ფასიანი საფუძველზე). თქვენ არ შეგიძლიათ გამოიყენოთ სხვა სპეციალისტების მომსახურება, რომლებსაც აქვთ შესაბამისი კვალიფიკაცია ასეთი სამუშაოს შესასრულებლად, გარდა ავტორიზებული ცენტრის სპეციალისტებისა.

8. მწარმოებელი არ არის პასუხისმგებელი პროდუქციით, პირდაპირ ან ირიბად მიყენებულ რაიმე ზიანზე ადამიანებზე, შინაურ ცხოველებზე, ქონებაზე, თუ ეს მოხდა ექსპლუატაციის წესებისა და პირობების შეუსრულებლობის, პროდუქციის (პროგრამის) დაყენების შედეგად; მომხმარებლის ან მესამე პირის განზრახ ან გაუფრთხილებელ ქმედებების (უმოქმედობის), ფორსმაჟორის გამო.


Breezy-ს უფლება აქვს შეიტანოს ცვლილებები ამ საგარანტიო მომსახურების პირობებში კომპანიის ოფიციალურ რესურსებზე. გარანტიის პირობების მიმდინარე ვერსიის დამოუკიდებლად გაცნობაზე პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს.

პასუხები კითხვებზე: გარანტია და მომსახურება

Apple-ის ყველა პროდუქტი ორიგინალია? როგორ შეგიძლიათ ამის დადასტურება?

ჩვენ ვყიდით მხოლოდ Apple-ისა და Samsung-ის ორიგინალ ტექნიკას. გაყიდვამდე თითოეული მოწყობილობა გადის დიაგნოსტიკას სერვის ცენტრში, მათ შორის ტესტირება ორიგინალობაზე - არსებობს მრავალი მეთოდი, რომლის შესახებაც მხოლოდ პროფესიონალებმა იციან. თქვენ შეგიძლიათ შეამოწმოთ მოწყობილობა Apple-ის ვებსაიტზე ტექნიკისი სერიული ნომრის შეყვანით მიჰყევით ბმულს

რას ნიშნავს "განახლებული მოწყობილობა"?

ეს არის მოწყობილობები, რომლებიც დიაგნოსტირებულია სერვის ცენტრში, სრულად ფუნქციონირებს და მზად არიან თქვენთან შესახვედრად.

სად ვნახო მოწყობილობების ფოტოები?

თითოეული მოწყობილობის ფოტოების ნახვა შეგიძლიათ ვებგვერდზე Breezy.ge. მოდელის არჩევით და პროდუქტის ბარათის ქვემოთ ჩასქროლვით.

ვინ იძლევა მოწყობილობის გარანტიას?

გარანტიას იძლევა Breezy სერვის ცენტრი.