1
თქვენ არაფერი გინახავთ

თქვენ შეგიძლიათ დაიწყოთ არჩევა პროდუქტების კატალოგიდან ან გამოიყენოთ ძებნა, თუ რაიმე კონკრეტულს ეძებთ.

სურვილების სია ცარიელია

დაამატეთ პროდუქტები თქვენს რჩეულებში კატალოგში და პროდუქტის ბარათზე გულზე დაწკაპუნებით.

შეკვეთების სია ცარიელია

თქვენ ჯერ არ გაგიკეთებიათ შესყიდვა.

განრიგი

სამუშაო განრიგი

სამუშაო საათები ყოველდღე 10:00-21:00
მენიუ
ენა
en
პროდუქტების კატალოგი
შეკვეთების სია ცარიელია

თქვენ ჯერ არ გაგიკეთებიათ შესყიდვა.

შეკვეთების სია ცარიელია

თქვენ ჯერ არ გაგიკეთებიათ შესყიდვა.

სურვილების სია ცარიელია

დაამატეთ პროდუქტები თქვენს რჩეულებში კატალოგში და პროდუქტის ბარათზე გულზე დაწკაპუნებით.

თქვენ არაფერი გინახავთ

თქვენ შეგიძლიათ დაიწყოთ არჩევა პროდუქტების კატალოგიდან ან გამოიყენოთ ძებნა, თუ რაიმე კონკრეტულს ეძებთ.

FAQ

გარანტია

რას ნიშნავს "განახლებული მოწყობილობა"?

ეს არის მოწყობილობები, რომლებიც დიაგნოსტირებულია სერვის ცენტრში, სრულად ფუნქციონირებს და მზად არიან თქვენთან შესახვედრად.

Apple-ის ყველა პროდუქტი ორიგინალია? როგორ შეგიძლიათ ამის დადასტურება?

ჩვენ ვყიდით მხოლოდ Apple-ისა და Samsung-ის ორიგინალ ტექნიკას. გაყიდვამდე თითოეული მოწყობილობა გადის დიაგნოსტიკას სერვის ცენტრში, მათ შორის ტესტირება ორიგინალობაზე - არსებობს მრავალი მეთოდი, რომლის შესახებაც მხოლოდ პროფესიონალებმა იციან. თქვენ შეგიძლიათ შეამოწმოთ მოწყობილობა Apple-ის ვებსაიტზე ტექნიკისი სერიული ნომრის შეყვანით მიჰყევით ბმულს

სად ვნახო მოწყობილობების ფოტოები?

თითოეული მოწყობილობის ფოტოების ნახვა შეგიძლიათ ვებგვერდზე Breezy.ge. მოდელის არჩევით და პროდუქტის ბარათის ქვემოთ ჩასქროლვით.

ვინ იძლევა მოწყობილობის გარანტიას?

გარანტიას იძლევა Breezy სერვის ცენტრი.

TradeIn

შეიძენთ დაბლოკილ მოწყობილობებს?

არა. დაბლოკილ მოწყობილობებს არ შევიძენთ

შეიძენთ არამუშა მდგომარეობაში არსებულ მოწყობილობებს?

დიახ, შევიძენთ, თუმცა ასეთი მოწყობილობის ფასი საგრძნობლად შემცირდება. აუცილებელი პირობაა, რომ მოწყობილობის ჩართვა იყოს შესაძლებელი.

საიტზე არსებული შეფასების ფასი საბოლოოა?

დიახ, თუ ყურადღებით მიჰყევით მითითებებს და გულწრფელად უპასუხეთ ყველა კითხვას. სავარაუდო ღირებულება შეიძლება შეიცვალოს ხელახალი დიაგნოსტიკის დროს, თუ აღმოჩნდება, რომ მოწყობილობის მდგომარეობა არ შეესაბამება თქვენს მიერ კითხვარში მითითებულ მდგომარეობას.

რა ახდენს გავლენა გამოყენებული მოწყობილობის სავარაუდო ღირებულებაზე?

გამოსყიდვის ფასი დამოკიდებულია მოწყობილობის მოდელზე, მის გარეგან მდგომარეობას და მის ტექნიკურ მდგომარეობაზე. ფასზე ასევე მოქმედებს ქარხნული ყუთისა და ორიგინალური აქსესუარების არსებობა.

მჭირდება თუ არა ყუთი და ტელეფონის აქსესუარები?

გამოსყიდვის ფასი გაიზრდება, იმ შემთხვევაში თუ მოწყობილობას დააბრუნებთ ქარხნული ყუთითა და აქსესუარებით. თუმცა მათი ქონა არ წარმოადგენს აუცილებლობას.

საჭიროა პირადი საბუთები გასაყიდად?

Trade-In-ში მოწყობილობის გასაყიდად საჭიროა თქვენი პასპორტი. ჩვენ ვიღებთ მოწყობილობებს 18 წელზე მეტი ასაკის მომხმარებლებისგან.

როგორ მივიღო თანხა მოწყობილობისთვის?

თანხის მიღება შეგიძლიათ ბარათზე ან ნაღდი ანგარიშსწორებით. კიდევ ერთი ვარიანტია სერთიფიკატი თქვენი გაჯეტის ფასის ტოლი თანხისთვის. ამ სერტიფიკატით თქვენ შეგიძლიათ შეიძინოთ თქვენთვის სასურველი პროდუქტი ჩვენს მაღაზიაში.

რა მოწყობილობების გაყიდვაა შესაძლებელი?

ჩვენ ვიღებთ Apple-ის ყველა მოწყობილობას (iPhone, iPad, iMac, MacBook, Apple Watch, AirPods), ასევე Android სმარტფონებს. სია მუდმივად განახლებადია, მიმდინარე ინფორმაცია არის ჩვენს ვებსაიტზე Trade-In კალკულატორში.

რა დაემართება ჩემს მონაცემებს ძველ მოწყობილობაზე? შეიძლება ეს ინფორმაცია სხვის ხელში აღმოჩნდეს?

სანამ თქვენს მოწყობილობას Trade-In-ზე გადასცემთ, უნდა შექმნათ თქვენი მონაცემების სარეზერვო ასლი iCloud-ზე ან გარე დისკზე. მონაცემები უნდა წაიშალოს თავად მოწყობილობიდან. თუ გაგიჭირდებათ ამის გაკეთება, ჩვენ დაგეხმარებით.

როგორ შემიძლია განვსაზღვრო მოწყობილობის მოდელი, რომელსაც ვაბარებ?

მიჰყევით ერთ-ერთ ბმულს ზუსტი მოდელის დასადგენად:

iPhone

MacBook Pro

MacBook Air

iMac

iPad

Mac mini

Apple Watch

შემიძლია მოგყიდოთ ჩემი მოწყობილობა?

დიახ, თუ თქვენი მოწყობილობის მოდელი ჩამოთვლილია Trade-IN კალკულატორში. ჩვენ ვიღებთ Apple-ის ტექნიკას, ისევე როგორც Android სმარტფონებს. დამატებითი დეტალები აქ.

შესაძლებელია თუ არა რამდენიმე მოწყობილობის ერთზე გაცვლა, მაგალითად, iPhone 16?

დიახ, შეგიძლიათ გაცვალოთ რამდენიმე ძველი მოწყობილობა - მათი შესყიდვის ღირებულება ერთმანეთს დაემატება.

რა დრო სჭირდება შეფასებას?

შეფასება ძალიან სწრაფად ხდება – გპირდებით დავასრულებთ 10 წუთში.

უნდა გადავიხადო შეფასებისთვის?

ჩვენს მაღაზიებში მოწყობილობის მდგომარეობა შეფასება უფასოა.

რომელ ქალაქებში მუშაობს Trade-In/გამოსყიდვა?

ამჟამად პროგრამა Trade-In მოქმედებს მხოლოდ თბილისში, მაგრამ უკვე ვმუშაობთ იმაზე, რომ შესაძლებელი გახდეს მოწყობილობის შესაფასებლად გაგზავნა საქართველოს ნებისმიერი წერტილიდან.

როგორ იყენებთ შესყიდული მოწყობილობებს?

Trade-In-ში მიღებული მოწყობილობა იგზავნება ჩვენს საწარმოო ობიექტში დეტალური დიაგნოსტიკისა და დეზინფექციისთვის. შემდეგ ყველაფერი დამოკიდებულია დიაგნოსტიკის შედეგებზე. თუ მოწყობილობა წარმატებით გაივლის დიაგნოსტიკას, მისი გაყიდვა შესაძლებელია ჩვენთან ან ჩვენს პარტნიორებთან.

შესაძლებელია თუ არა iPhone-ის გაცვლა MacBook-ზე?

დიახ, შეგიძლიათ - ჩვენ ვცვლით კალკულატორში არსებულ ნებისმიერ მოწყობილობას თქვენთვის სასურველ ნებისმიერ პროდუქტზე კატალოგში. საჭიროა მხოლოდ ძველ და ახალ მოწყობილობას შორის ფასში სხვაობის დაფარვა.

ლოიალობის პროგრამა

როგორ მივიღოთ ბონუსები შესყიდვებისთვის?

ბონუსები გაიცემა ჩვენს მაღაზიებში პროდუქტის შეძენიდან მე-15 დღეს.

როგორ გამოვიყენოთ ბონუსები გადახდისას?

ვებგვერდზე შეკვეთის განთავსებისას აირჩიეთ გადახდის მეთოდი „ბონუს ქულები“.​ მაღაზიაში, ადგილზე შეძენის შემთხვევაში, იმისათვის, რომ ქულებით გადაიხადოთ, შეგიძლიათ დარეკოთ ტელეფონის ნომერზე, რომელიც მითითებულია ვებსაიტზე, თქვენს პირად ანგარიშზე.​

როგორ გავარკვიო ჩემი ქულების რაოდენობა?​

თქვენი ბონუს ქულები შეგიძლიათ შეამოწმოთ თქვენს პირად ანგარიშზე, ვებსაიტზე Breezy.ge.​ ქულების დარიცხვა ხდება გადახდიდან მე-15 დღეს.

რომელ პროდუქტებზე შემიძლია გამოვიყენო ბონუს ქულები?

ბონუს ქულების გამოყენება შესაძლებელია Breezy-ს ნებისმიერ პროდუქტზე.​ ქულებით შესაძლებელია პროდუქცის ღირებულების 99%-მდე გადახდა.

რა პერიოდის განმავლობაშია შესაძლებელი ბონუს ქულების გამოყენება?​

ბონუს ქულები ძალაშია დარიცხვის დღიდან 180 დღის განმავლობაში. ამ ვადის გასვლის შემდეგ, დაუხარჯავი ქულები იწურება.

შემიძლია თუ არა ბონუს ქულების გამოყენება ადგილზე მაღაზიაში?​

დიახ, შეგიძლიათ ქულებით გადაიხადოთ გამყიდველისთვის ტელეფონის ნომრის მითითებით, რომელზეც თქვენი ანგარიშია რეგისტრირებული.

რატომ არ შემიძლია ჩემი ქულების გამოყენება?

დიდი ალბათობით, 14 დღე არ გასულა თქვენი ბოლო შენაძენიდან და ქულები ჯერ არ არის დარიცხული.​

რატომ არ მივიღე ბონუს ქულები?

ბონუსები შეიძლება არ იყოს ხელმისაწვდომი იმის გამო, რომ შეძენის დღიდან 14 დღე ჯერ არ გასულა.

შემიძლია თუ არა ბონუს ქულების გამოტანა?

არა, ბონუს ქულების განაღდება შეუძლებელია. მათი გამოყენება შეგიძლიათ მხოლოდ Breezy-ის მაღაზიებში ნივთის შეძენისას.​

შემიძლია თუ არა ჩემი ჯილდოს ქულების გადაცემა სხვა მომხმარებლისთვის?

არა, ბონუს ქულების გადაცემა შეუძლებელია.

ტექნიკის შეკეთება

მიწოდება

მიწოდება გაქვთ? რომელი ქალაქები? რა ღირს?

მიწოდების აქტუალური მეთოდები შეგიძლიათ იხილოთ აქ.

თბილისის გარდა სხვა ქალაქებშიც არის Breezy მაღაზია?

არა, ამ დროისთვის Breezy მაღაზია მხოლოდ თბილისშია. შეუკვეთეთ საიტზე. თითოეულ პროდუქტს აქვს დეტალური აღწერა და ფოტო.

რამდენად ხშირად ახლდება ასორტიმენტი საიტზე?

განახლებები ხდება კვირაში 1-2 ჯერ. თუ სასურველ მოწყობილობის მოდელს მარაგში ვერ ხედავთ, გამოიყენეთ გამოწერის ფუნქცია Telegram-ში და როცა ის ხელმისაწვდომი გახდება, შეგატყობინებთ!

შესაძლებელია ფასდაკლება?

რა თქმა უნდა, შეგიძლიათ, გადახედოთ ჩვენს საიტზე "რეკლამების" განყოფილებას. დარწმუნებული ვარ, რომ თქვენ შეძლებთ აირჩიოთ პროდუქტი არსებული შეთავაზებებიდან. ყოველი შესყიდვისას იღებთ ქეშბექს, რომელიც შეგიძლიათ დახარჯოთ ჩვენს ვებგვერდზე.

შეკვეთა გავაკეთე. როდის მივიღებ მოწყობილობას?

პროდუქტის აღება შესაძლებელია შეკვეთის დადასტურებისთანავე მისამართზე:საქართველო, თბილისი, პეკინის ქუჩა N8